HomeWer ist Jesus?ForumChatNewsletterE-Mail SupportKontakt   

Dümmer und Dümmer

Express yourself! Be creative!

Moderator: firebird

Dümmer und Dümmer

Beitragvon seppli » Sa 16. Nov 2002, 19:39

Also ich weiss ja nöd wien Ihr das gsehnd,

Aber min Lehrmeischter hätt mir mal erklärt das je meh mir Sachä hinterfrääget, und eus über öppis wänd informiärä desto meh Fragä sind unklärt in eusem Läbä - Je tüüfer mer es Problem analysiert desto meh unklärti Fragä trätet und - und wänn mer mal ei unklärti Frag klärt hätt trättet widder 3 neui unklärti Fraagä uuf - Eso segg s´Läbbä...

Und gmässä a dä Ahzahl vo unklärtä Fraage wos git im eigätä Läbbe wird mer eso immer Dümmer, wills prozentuell immer meh unklärti Fragä gäb...

Isch eigentli no deprimierend - S´Problem isch - Ihr won euch no niä über das Gedankä gmacht händ sind jetzt ebbä au grad um es Paar unklärti Fraagä riicher wordä - Und esomitt es Stückli tümmer - Ich weiss defür nöd wien ihr uf das Posting reagieret, und drumm bin ich jetzt au grad es Bitz tümmer wordä... :-(

Na ja - s´Läbbä isch nöd eifach...
seppli
Benutzeravatar
seppli
Member
 
Beiträge: 183
Registriert: Di 29. Okt 2002, 22:18
Wohnort: Rm Züri

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Desiree » Sa 16. Nov 2002, 21:13

*les*
*starr*
*les*
*Gesicht verzieh*
(Desi sieht jetzt in etwa so aus, wie Sepplis Bildli)
...kann mir das jemand übersetzen? *seufz*

Wohl auch dümmer und dümmer werdend,
die Desi
Bild
Sancti Dymphna et Isidore orate pro nobis.
Benutzeravatar
Desiree
Power Member
 
Beiträge: 630
Registriert: Do 14. Mär 2002, 18:40
Wohnort: bäuerlich

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Marita » Sa 16. Nov 2002, 23:36

Original von Desiree
*les*
*starr*
*les*
*Gesicht verzieh*
(Desi sieht jetzt in etwa so aus, wie Sepplis Bildli)
...kann mir das jemand übersetzen? *seufz*

Wohl auch dümmer und dümmer werdend,
die Desi



Das heisst...das Leben ist nicht fair, ist aber für jedermann nicht fair, also ist das Leben fair 8-)

Hilft das... ;)
Marita
Power Member
 
Beiträge: 802
Registriert: Mi 13. Mär 2002, 02:17

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Pumi » So 17. Nov 2002, 17:19

Ich hoffe, dass ich als Nicht-Eidgenosse dich richtig verstanden habe. :?
Am Anfang bin ich dumm. Wenn ich etwas hinterfrage und eine Frage gelöst habe, dann tauschen neue ungelöste Fragen auf. Dadurch werde ich immer dümmer.

Soll ich jetzt daraus schließen, dass ich meinen Glauben nicht hinterfragen darf, weil sonst immer neue Fragen auftauchen? Also da will ich es gern riskieren, immer dümmer zu werden. Auf keinen Fall will ich dumm bleiben. :)

"Din Lehrmeischter" hat eventuell übersehen, dass man "Dummheit" nicht an der Anzahl der offenen Fragen messen muss, sondern auch die Anzahl der beantworteten Fragen einfließen lassen kann.

Hoffe dass meine Antwort nicht dumm war... ;)

BTW: geit´s em Indernet eigendlich en Dollmädscher vom schwäbischa ens schwyzerdytsch ???
Gott hat uns tüchtig gemacht zu Dienern des neuen Bundes,
nicht des Buchstabens, sondern des Geistes.
Denn der Buchstabe tötet, aber der Geist macht lebendig
2.Korinther 3,6
Benutzeravatar
Pumi
Wohnt hier
 
Beiträge: 1864
Registriert: Do 10. Okt 2002, 18:16
Wohnort: www.pumi.net

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon seppli » So 17. Nov 2002, 17:38

Häsch mi fascht richtig verstandä - Nur ganz am Ahfang isch gschied, und wird dänn immer tümmer will dänn ja immer meh offeni Fragä dezue chömed...

Was du da druus schlüüsisch isch dini Sach... :) Ich finds eifach en interessä Ahsatz... Ja logisch sött mer diä klärtä Fraagä au no mit ihbezieä - Aber wänns nur um diä unglöstä Problem, und diä unglööstä Fragä gächt... :D

schwäbisch/schwiizerdüütsch übersetzer - da wär glaubs no en Marktlückä uf em Computer-Markt... :D

mdmmes
seppli
Benutzeravatar
seppli
Member
 
Beiträge: 183
Registriert: Di 29. Okt 2002, 22:18
Wohnort: Rm Züri

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Pumi » So 17. Nov 2002, 18:55

...Nur ganz am Ahfang isch gschied..."

Schdemmd doch garned!
Also ich geh davon aus, dass man am Anfang nicht so arg gescheit ist. Zur Absicherung meiner Vermutung hab ich meinen Neffen (Jonathan, 2 Jahre) gefragt, wo wohl Ouagadougou liegt. Und glaub mir, der hat´s nicht gewusst!!!
Gott hat uns tüchtig gemacht zu Dienern des neuen Bundes,
nicht des Buchstabens, sondern des Geistes.
Denn der Buchstabe tötet, aber der Geist macht lebendig
2.Korinther 3,6
Benutzeravatar
Pumi
Wohnt hier
 
Beiträge: 1864
Registriert: Do 10. Okt 2002, 18:16
Wohnort: www.pumi.net

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon seppli » So 17. Nov 2002, 18:58

Da weiss ich doch au nööd... :P
seppli
Benutzeravatar
seppli
Member
 
Beiträge: 183
Registriert: Di 29. Okt 2002, 22:18
Wohnort: Rm Züri

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Pumi » So 17. Nov 2002, 19:09

... hmm, zeigt das jetzt, dass du auch noch "ganz am Ahfang" bist??? Zumindest wäre dann "Nur ganz am Ahfang isch gschied" widerlegt. :)

Auf jeden Fall sag ich dir nicht, dass das die Hauptstadt von Obervolta, dem früheren Burkina Faso ist. Sonst stellen sich dir als neue Fragen "Wo ist das?", Warum heißt das nicht mehr Burkina Faso?" usw.

Drom lass e des ...
Gott hat uns tüchtig gemacht zu Dienern des neuen Bundes,
nicht des Buchstabens, sondern des Geistes.
Denn der Buchstabe tötet, aber der Geist macht lebendig
2.Korinther 3,6
Benutzeravatar
Pumi
Wohnt hier
 
Beiträge: 1864
Registriert: Do 10. Okt 2002, 18:16
Wohnort: www.pumi.net

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon DrGanja » Do 28. Nov 2002, 13:38

me chönnt jo mit froge no uf nämis schtoose wo einem unagnehm inechunnt! ;)
Wer bist du?

DrGanja
Member
 
Beiträge: 412
Registriert: Do 5. Sep 2002, 10:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon osterhaas » Do 28. Nov 2002, 13:58

wer nicht fragt - bleibt dumm

..soviel zu minerä Meinig :P

Din Lehrmeister isch en schräge Vogel, da stimmt jo hine und vorne nid. Es git sicher froge womer nid beantworte chan oder wo mehreri ??? ufwärfet..aber im gross und ganze würi mol bhauptä nur dur hinterfräge chunt mer im Läbä wiiter

-Oder?
Das Herz, das gelernt hat, mit Christus zu sterben, wird mit Ihm auferstanden sein, und alle Nachstellungen der Welt können den hohen Freudenton heiligen Jubels nicht zum Schweigen bringen, der in der Seele aufbricht, die eine Wohnung des Hlg.Geistes geworden ist!
Benutzeravatar
osterhaas
Member
 
Beiträge: 329
Registriert: Di 1. Okt 2002, 12:52

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon charlie b » Do 28. Nov 2002, 14:08

Also, wenn ich nur nach den offenen Fragen gehen würde, dann währe ich auch sehr dumm, e deprimiert meine ich.

Aber je mehr Fragen man sich stellt desto mehr erfährt man und desto gescheiter wird man.
And how people can hurt each other
Lord I swear by the stars above
Ain´t got nothing to do with love
Benutzeravatar
charlie b
Member
 
Beiträge: 139
Registriert: Di 21. Mai 2002, 13:01
Wohnort: Basel

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon DrGanja » Do 28. Nov 2002, 14:08

de oschterhaas hät scho immer gwüsst wes lauft! :)
Wer bist du?

DrGanja
Member
 
Beiträge: 412
Registriert: Do 5. Sep 2002, 10:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon osterhaas » Do 28. Nov 2002, 14:16

heee *protest* ;)

wiä söll ich das ez verstah??
Das Herz, das gelernt hat, mit Christus zu sterben, wird mit Ihm auferstanden sein, und alle Nachstellungen der Welt können den hohen Freudenton heiligen Jubels nicht zum Schweigen bringen, der in der Seele aufbricht, die eine Wohnung des Hlg.Geistes geworden ist!
Benutzeravatar
osterhaas
Member
 
Beiträge: 329
Registriert: Di 1. Okt 2002, 12:52

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon bienli » Do 28. Nov 2002, 14:36

dä oschterhaas isch än coooolä hasä!! *knuffel*
LEBE JEDEN TAG, ALS OB ER DEIN LETZTER WÄRE!! :D
Benutzeravatar
bienli
Member
 
Beiträge: 140
Registriert: Di 1. Okt 2002, 15:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon bienli » Do 28. Nov 2002, 14:39

und nomol öppis...do chani äm haas au zuästimmä: FROGÄD IMMER NO, WELL WENN MÄ NID NOFROGÄT, ZUM BISPIL WENN ÖPPERT ÖPPIS SEIT, UND ÄS VERLETZT EIM UND MÄ FROGÄT NID NO, DENN WIRD MÄ NO VIEL DEPRIMIERTER...UND WENND ZUM BISPIL FROGSCH: WIE HÄSCH DA GMEINT? DENN HÄSCH Ä KLARI ANTWORT UND DENN WIRSCH NID DEPRIMIERT!!


BINGOOOOOO :P
LEBE JEDEN TAG, ALS OB ER DEIN LETZTER WÄRE!! :D
Benutzeravatar
bienli
Member
 
Beiträge: 140
Registriert: Di 1. Okt 2002, 15:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon DrGanja » Do 28. Nov 2002, 14:41

lol, dr willi das bienli!

so geil! ich weiss jo au nid, aber dr willi vo biene maya isch glaub dr drüffnigschti zeichetrickcharakter woni kennä! :D
Wer bist du?

DrGanja
Member
 
Beiträge: 412
Registriert: Do 5. Sep 2002, 10:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon bienli » Do 28. Nov 2002, 15:29

hihi....waaaas? also do hani etz grad gar nüt verstandä! :D :? :D

gruäss
LEBE JEDEN TAG, ALS OB ER DEIN LETZTER WÄRE!! :D
Benutzeravatar
bienli
Member
 
Beiträge: 140
Registriert: Di 1. Okt 2002, 15:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon DrGanja » Do 28. Nov 2002, 15:30

früäner niä biene maya glueget?? :)

dr bescht fründ vor maya isch dr willi gsi!
dis bildli wo häsch, hät mich irgendwiä an willi erinneret. und we gseit, das isch mit abschtand diä drüffnigschti zeichätrickfigur gsi, woni kennä! :D
Wer bist du?

DrGanja
Member
 
Beiträge: 412
Registriert: Do 5. Sep 2002, 10:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon bienli » Do 28. Nov 2002, 15:35

wa heisst? drüfnigschti???

sorry, verstoh din dialekt nöd! :P

sicher kenni dä willi...isch äs cools bienli
LEBE JEDEN TAG, ALS OB ER DEIN LETZTER WÄRE!! :D
Benutzeravatar
bienli
Member
 
Beiträge: 140
Registriert: Di 1. Okt 2002, 15:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon DrGanja » Do 28. Nov 2002, 15:37

scho scho! aber er gseht irgendwiä dauerstoned us! :D

so mit denä halb-offene augä und der iischlöferendä schtimm!

Wiä es Kiffer-bienli halt! :)

aber ebä! mier reden do vom Willi!
Wer bist du?

DrGanja
Member
 
Beiträge: 412
Registriert: Do 5. Sep 2002, 10:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon seppli » Do 28. Nov 2002, 18:19

Original von osterhaas ;-)
wer nicht fragt - bleibt dumm

..soviel zu minerä Meinig :P

Din Lehrmeister isch en schräge Vogel, da stimmt jo hine und vorne nid. Es git sicher froge womer nid beantworte chan oder wo mehreri ??? ufwärfet..aber im gross und ganze würi mol bhauptä nur dur hinterfräge chunt mer im Läbä wiiter

-Oder?



S´Problem isch mer chunnt niä an es Änd - Jeddi Frag wo mer klärt gitt wider neui Unklärti Fragä - Mer wird niä fertig... Und gnau drumm wird mer immer tümmer respektive merkt mer immer meh wiä tumm mer eigentli isch... Magsch ja scho rächt ha - Wär nöd fräget bliibt dumm, defür händs diä tummä doch vill eifacher im Läbä... :D
seppli
Benutzeravatar
seppli
Member
 
Beiträge: 183
Registriert: Di 29. Okt 2002, 22:18
Wohnort: Rm Züri

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon seppli » Do 28. Nov 2002, 18:22

Original von charlie b
Aber je mehr Fragen man sich stellt desto mehr erfährt man und desto gescheiter wird man.


Mer märkt doch eifach wiä tumm mer eigentli isch - Und gschiider wirsch nöd wänn dir Fragä stellsch - Sondern wänn sie chasch beantwortä - Doch jeddi Beantworteti Frag wirft minimum 2 neui Fragä uuf - Und eso isch es Unändlich - Mer chunnt niä an es Änd...
seppli
Benutzeravatar
seppli
Member
 
Beiträge: 183
Registriert: Di 29. Okt 2002, 22:18
Wohnort: Rm Züri

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon DrGanja » Fr 29. Nov 2002, 08:34

Jungs! Wichtig ist nicht die Antwort, sondern die richtige Frage! :)

Und wer hinterfragt wird dumm?
wer nicht hinterfragt, bleibt dumm!

kommt jetzt natürlich darauf an, wie mans sehen will. entweder du willst unwissend sein und nichts von der Dummheit der Menschen wissen

oder

dir ist es egal dumm zu sein, fängst an zu fragen und lernst. und dafür ist das leben doch schlussendlich da; um zu lernen. und dazu gehören (für mich) nun mal Fragen.

Wer bist du?

DrGanja
Member
 
Beiträge: 412
Registriert: Do 5. Sep 2002, 10:22

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon osterhaas » Fr 29. Nov 2002, 14:07

Und gnau drumm wird mer immer tümmer respektive merkt mer immer meh wiä tumm mer eigentli isch


jo charlie..i hans scho gschnallt*g*Trotzdem teili mini meinig mitem herr dr.Ganja. 8-)

Naja, irgendwiä findi sowiso, de thread bringts nid (sorri)
denn entweder me xehts so wiä diä 1. variante oder diä 2. woner ufgstellt het. Do chunt mer niä ufen grüänä zwiig.

Egal, egal. Freu mi jedefalls scho druf wenn i Gott im himmelriich denn mol froge in Buch löcherä dörf*grins*
Das Herz, das gelernt hat, mit Christus zu sterben, wird mit Ihm auferstanden sein, und alle Nachstellungen der Welt können den hohen Freudenton heiligen Jubels nicht zum Schweigen bringen, der in der Seele aufbricht, die eine Wohnung des Hlg.Geistes geworden ist!
Benutzeravatar
osterhaas
Member
 
Beiträge: 329
Registriert: Di 1. Okt 2002, 12:52

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon charlie b » Mo 2. Dez 2002, 08:10

@Seppli

also, es fangt jo drmit a dass zu öbisem e Frog hesch, du suchsch e Antwort druf und es tauche immer witeri Froge uf. Aber eimol bisch doch sowit das die eigentlichi Frog beantwortet isch und was denn no chunt, goht sowit ins Detail dass es gar nümme wichtig isch.

Oder gsehn ich das falsch? :?
And how people can hurt each other
Lord I swear by the stars above
Ain´t got nothing to do with love
Benutzeravatar
charlie b
Member
 
Beiträge: 139
Registriert: Di 21. Mai 2002, 13:01
Wohnort: Basel

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Ainu Elfe » Di 10. Dez 2002, 20:56

Klar, je mehr man weiss, desto mehr merkt man, dass es mehr zu wissen gäbe. Den Fortschritt merkt man nur, wenn man zurückschaut und merkt, dass man vorher noch weniger wusste.

grüsse Ainu
Tempora mutantur nos et mutamur in illis.


auch der schönste sommer wird
einmal herbst und welke spüren
halte blatt geduldig still
wenn der wind dich will entführen


ewiges ist nicht auf erden
als der wandel, als die flucht


Ainu Elfe
Wohnt hier
 
Beiträge: 2724
Registriert: Fr 20. Sep 2002, 17:15
Wohnort: nirgendwo

Re: Dümmer und Dümmer

Beitragvon Joggeli » Mi 11. Dez 2002, 11:05

Ich weiss, dass ich nichts weiss... aber nicht einmal das weiss ich ganz sicher!


Joggeli (ex. Sokrates)
Benutzeravatar
Joggeli
Administrator im Ruhestand
 
Beiträge: 7648
Registriert: So 31. Mär 2002, 14:57
Wohnort: Rüebliland


Zurück zu Gedichte/Weisheiten/Zitate

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste

Das Forum wird von Livenet.ch & Jesus.ch betrieben

Anzeigen - einfach & günstig! / Kontaktanzeigen - spannend & effektiv!

| Home | Sitemap | Forum | Chat | Newsletter | E-Mail | Dialin | Support | Kontakt | Wer ist Jesus? | Youthmag | Service |
| News | Magazin | Jesus | Ratgeber | Information | ERlebt | Meditation | Kreativgalerie | Member | Pixel4Jesus | Livenet.ch | Gott.info |